Dodání plastových oken, dveří a příslušenství

Díky našemu e-shopu můžete nakupovat bez čekání, bez papírování, bez starostí, pěkně z pohodlí Vašeho domova!

Okna standardních rozměrů, která máme skladem v našem eshopu (www.okna-hned.cz)

Jednoduše si vyberete z naší nabídky plastových oken, vyplníte dodací údaje a my okna obratem expedujeme. Zboží které máme skladem předáváme dopravci nejpozději následující pracovní den. V naprosté většině (98%) jsou naše skladová okna dodávána do druhého dne.
Jako dopravce si vybíráme partnery, kteří zaručují kvalitní služby a včasnou dodávku zásilek. Dopravci nám většinou garantují doručení do 48 hodin. Vy se tak nemusíte nikam trmácet a přeskládávat zboží, jednoduše Vám vše doručíme přímo před Váš práh. V případě, že by se Vám něco ohledně doručení nelíbilo, budeme rádi, když nás budete informovat, protože jedině zpětná vazba od našich zákazníků nám umožní neustále zlepšovat naše služby.

Okna na míru, objednaná přes kalkulátor oken (www.kalkulator-oken.cz)

U oken, které pro vás vyrábíme "na míru" se jejich výrobní termín pohybuje v rozmezí 4 - 9 týdnů. Přesný termín závisí na několika faktorech jako je barva oken, tvar oken, zasklení oken a někdy i roční době. Například kolem vánočních svátků je výroba oken o týden až dva delší. Zpravidla je tomu tak, že bílá okna jsou vyráběna rychleji než okna "barevná". U barvených (dekorovaných) oken jsou výrobní termíny o něco delší.
Protože každou objednávku kontrolujeme a s vámi konzultujeme, budete o termínu výroby vašich oken informování s předstihem.
Naši technologové vás kontaktují do tří dnů po obdržení vaší objednávky. Jakmile je objednávka telefonicky odsouhlasena (potvrzena) a rezervační záloha či celá částka uhrazena, zadáme vaši objednávku "do výroby". Od tohoto dne již není možné provádět v objednávce jakékoliv změny. Můžeme ji samozřejmě doplnit například o montážní materiál, nebo jiné doplňky, ale parametry oken a dveří již měnit nelze.
Jakmile jsou vaše okna, nebo dveře vyrobené, přijmeme je do skladu, důkladně zkontrolujeme, že je vše v pořádku, přidáme případně další položky z vaší objednávky, vše pečlivě zabalíme, opatříme přepravním štítkem a předáme přepravci.
V den expedice od nás obdržíte e-mail a SMS zprávu s informacemi ohledně doručení vaší zásilky.
Následně by vás měl již kontaktovat přepravce  a sdělit vám předpokládaný termín doručení s časovým oknem.
V případě, že jste si vybrali platbu dobírkou, bude po vás přepravce tuto částku požadovat. Zaplatit ji můžete hotově nebo platební kartou. Většina přepravců má své vozy vybavené platebními terminály.
Pokud jste se rozhodli, že si okna a dveře vyzvednete osobně v našem skladě , obdržíte od nás e-mail a SMS zprávu hned jak bude vaše objednávka kompletně připravená
V případě, že chcete vědět více ohledně dostupnosti Vámi vybraných oken, neváhejte nás kontaktovat.

Odeslání a dodání zboží

Okna skladem odesíláme nejpozději následující pracovní den po jejich objednání. Ve chvíli kdy předáme zásilku přepravci, odesílá se informace na Váš mail. Následující pracovní den by pak měla být zásilka doručena a většinou se tak i stane. Na mail Vám také posíláme tzv. trackovací odkaz, pomocí kterého můžete sledovat pohyb zásilky na webových stránkách dopravce.

Před odesláním všechna okna kontrolujeme a velmi pečlivě balíme, tak abychom měli jistotu, že Vám posíláme zboží ve 100% kvalitě a abychom minimalizovali případné škody způsobené dopravou. Snažíme se, aby cena za dopravu byla co nejnižší, ale vzhledem k váze a objemu oken, není cena za dopravu zanedbatelná. V ceně je mimo samotnou dopravu zahrnuto jak balení, tak i pojištění oken proti poškození při přepravě.

Při přebírání zboží od přepravce si dodané zboží pečlivě zkontrolujte a zásilku, která je zjevně poškozena, nepřebírejte a tuto skutečnost uveďte do přepravního protokolu! Je-li obal zásilky neporušený, ale přesto poté zjistíte poškození zboží, je třeba o této skutečnosti neprodleně informovat přepravce nebo naši společnost.



Reklamace

Případné reklamace řešíme vždy otevřeně, vstřícně a bez zbytečného odkladu!

V případě zjištění jakéhokoli problému či vady zakoupeného zboží postupujte, prosím, níže uvedeným způsobem:

  • Zakoupené zboží hned neposílejte, ale nejprve nám napište email na adresu reklamace@okna-hned.cz nebo poštou na adresu Vintrovna 262/9, 664 41 Popůvky.
  • Nezapomeňte uvést důvod reklamace, Vaše kontaktní údaje, kopii faktury nebo údaje, podle nichž budeme schopni Váš nákup identifikovat.
  • V případě, že bylo zakoupené zboží doručeno nekompletní nebo neodpovídá objednávce, kontaktujte nás, prosím, na telefonu 530 332 552 nebo prostřednictvím e-mailu: reklamace@okna-hned.cz .

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí.

Pokud chcete cokoliv vědět nebo nám něco sdělit, můžete nám zavolat na pevnou linku 530 332 552 nebo na mobil 778 151 800, případně nám napište na email info@okna-hned.cz .

A když budete mít pocit, že se nám něco nepovedlo (nebo i povedlo), že něco nefunguje jak má (což pevně věříme, že s námi nezažijete), tak můžete napsat rovnou majiteli, na email nikola@okna-hned.cz , rád si Váš názor přečte a bude-li to možné, tak Vám určitě hned odpoví.